Deja un comentario

Recomanacions per abans i després d’una consulta de Tarot

Recomanacions per preparar-te, abans de venir a una consulta

  • Busca una mica de temps per poder reflexionar. Millor en un espai amb tranquil.litat i bon ambient. Es el teu moment.
  • Pensa quins són els temes que més t’amoinen, i apunta’ls per ordre de prioritat.
  • Recorda d’agafar el paper amb el llistat quan vagis a la consulta. Així ens assegurem de no deixar-nos res important.

Recomanacions per després de la consulta

  • Hem d’anar al nostre espai de tranquilitat i bon ambient.
  • Hem de reflexionar de tot el que ens han dit.
  • Hem de prioritzar els temes .
  • Posar-nos objectius. D’aquelles coses positives que em venen i que el consultor m’ha dit: Com puc potenciar-les? Com ho faré? Amb quant de temps? Només ens cal organitzar-nos per tal de treure’n el màxim de partit.
  • D’aquelles dificultats que m’han avisat: Què vull fer? Què estic disposat a fer? Quines eines tinc? Com em prepararé millor.
  • Totes aquestes reflexions les escriurem i les guardarem de manera que en qualsevol moment les tindrem a prop per poder treballar de forma positiva respecte al futur.

logoEscolarododef

Tel tarot visa de 10  a 21h

Responder

